Menü
Kosár

Hogyan tudok rendelni

Hogyan tudok rendelni?


A webáruház használata
Az Általános Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF) részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Ha bővebb információt szeretne kapni egy termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállalja a felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változtatása miatt. A web áruházban megjelölt árak tartalmazzák a termék nettó és bruttó árát, az ÁFA összegének megjelenítésével.

A vásárlás menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „Kosár”-ba.
  2. Amennyiben szeretne további terméket a „Kosár”-ba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Törlés” gombra kattintva törölheti a „Kosár” tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a „Kosár” tartalma, ha ez nem történne meg, válassza a „Kosár frissítése” gombot.
  3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  4. Megrendelés.
  5. Szállítási/Számlázási adatok megadása. Ha eddig nem lépet be, itt tudja regisztrálni magát.
  6. A „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
  7. Visszaigazolást kap e-mailben a megrendelésről.

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, mert a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, csak a korábban megadott felhasználó névvel és jelszóval belépnie.

Regisztráció
A weboldal bizonyos részeihez való hozzáférés, illetve bizonyos funkciók használata szükségessé teszi a felhasználó regisztrációját.
A regisztráció elsődleges célja a weboldal használatának, illetve az azon történő vásárlás egyszerőbbé tétele. A Vásárló a regisztrációval a jelen általános szerződési feltételek rendelkezéseit magára kötelezőnek elfogadja. A megadott adatokat bizalmasan kezeljük.
A Szerződés a Szolgáltató internetes felületén történő megrendeléssel, illetve jelen ÁSZF elfogadásával jön létre. A megkötendő szerződés írásban foglaltnak minősül, melyet a szolgáltató iktat, és adatbázisban tárol. A szerződés nyelve magyar. A webáruházban való vásárlás feltétele a regisztrálás és azon belül a szállítási és számlázási adatok, továbbá elérhetőségek megadása. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. Megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető.
A megrendelés visszavonását a vásárló a webáruház kapcsolat menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen illetve telefonos hívószámon teheti meg.
A megrendelés visszavonása csak a posta/futár/futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

Fizetési és szállítási feltételek
A webáruházban megjelölt árak tartalmazzák a termék nettó és bruttó árát, az ÁFA összegének megjelenítésével.

Szállítás módja:

1) Futárral: Szolgáltató által megbízott futárszolgálat.
Cég neve: DHL Express Magyarország Szállítmányozó és Szolgáltató Kft.
Székhely: 1097 Budapest, Fehérakác u. 3.
Telefonszám: +36 40 / 454 545
Email cím: ugyfelszolgalat.hu@dhl.com

Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét a megrendeléskor fizeti. A számla a szállítási költséget is tartalmazza, mely a csomagban található. A Szolgáltató részteljesítést nem vállal, a szállító részteljesítést nem fogadhat el. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük. A szállítási díj a kiválasztott termék valamint a szállítási cím és mód függvényében változik, de minden esetben a rendelés leadása előtt megjelenik a webáruház rendelésfelvételi alkalmazásában.
Egyes termékek méretük és/vagy áruk miatt nem kérhetők futáros kiszállítással, e termékek csak a 1141 Budapest Szugló utca 89. helyszínen vehetők át.

2) Személyes átvétel (ingyenes): 1141 Budapest Szugló utca 89. szám alatt 10-18 óra között a vételár előre történő átutalásával.
 

Fizetés módja:

1) Banki átutalás előre:
Banki előreutalás esetén kérjük, hogy a megrendelés végösszegét (szállítási díjjal együtt) a következő bankszámlára átutalni:
Cég neve: Mőszercentrum Kft.
Adószám: 24187691-2-41
Bankszámlaszám: HU20 – 11713177- 20002925 – 00000000

2) Bankkártyás fizetés:
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint mőködő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, készítse elő kártyáját!
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyő szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
• MasterCard (dombornyomott) • Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelmően azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.